8.5.08

mime babel

1.
казваш ми да спра
казваш ми че опашката на болката е някъде там
не просто ти вярвам знам го
тихичко забивам нокти в бедрата си
и оставям вятъра да ме дави
музиката избухва в сребърни рибки
и гневно те съдирам от света
2.
в шахтата асансьорът
ме блъска нагоре-надолу
вместо бавното задушаващо катерене
подадената ръка се чупи
изтичам през усмивката си
spin spin spin the hooker
не развивам толеранс към себе си
просто ми е студено
сякаш съм глътнала айсберг
пълен с хамелеони
3.
искам да пиша за това
както ме е учила dete
да издрайфам и изкрещя всичко
вместо това сгърчващ плач без сълзи
беззвучни изкривени викове
рязко включване и изключване
филтрите накъсват устните ми
където имаше целунати звезди
агресия пречупва пръстите
сега е мораво и синьо като буря
с назъбени мълнии в ядрото
облизващи точката на пречупване
грозни тебеширени топки в гърлото
от които не мога да говоря
нито да чувствам
нито да повярвам
този път го изтръгна от корена
с всичката плът полепнала по него
каквото и да беше
4.
една нощ с часове ходих сама в тревата
сляпа от мрак и щастие
мокра от звезди и тишина

една нощ пътувах с тежки очи
меки коси в шепите
излекува ме странница с котешки глас

една нощ посрещнах звяра
дадох му в шепи горчив сок от дим
и заспах без да го пусна

сега дишам внимателно
опасвам с каиш пашкула му
и ангелите никнат в безопасност

една нощ започнах да говоря
събличах бавно тялото от себе си
blind mime babel praise

No comments: