23.5.08

After the rain...

Напоследък ме гложди Виргиния Захариева:

ТЕЛЕГРАМА

На Силвия Ч.

I.

Не можеш да си представиш
колко близо съм -
в твоята къща
дори
в твоя диван -
мека пружина стене под тежестта ти
тежестта на всички тези години
прекарани заедно
в краищата на два телефона

Дори да ги забравим отворени
звуците ще бъдат еднакви
докато някой реши
от скука
да се обеси на нашия кабел

Аз съм твоята пропаст
плъхът с който играеш на тъмно
и който на зазоряване
съблича изтънялата кожа
[...]

Също и илюстрации с мишки.
Това може да означава нещо, а може и да е просто резултат от хубавата седмица, пълна с дъжд, град, магистрали, дъги, спане и кисели ягоди.
















P.S. Тонрежисьорът изнедоволства нещо, тъй че добавям:

6 comments:

Minerva said...

Мишкиииии - ето тук - клик:
http://www.metalandmagic.com/index.php?PHPSESSID=e1aea1fe3b33e17d6e6fe606af6d77c8
има страхотни плъшоци и всякакви други красоти:)

junkpaper said...

ех какво щях да правя без теб :)

Anonymous said...

Силвия Ч. Чолева ли е?

junkpaper said...

ecloga-> дам. (или поне аз не си представям да е друга, май правих някакъв research, но не си спомням.)

Anonymous said...

абе не може да е друга. чолевата си е! :)
и аз така-не си го представям да не е тя.

Anonymous said...

абе не може да е друга. чолевата си е! :)
и аз така-не си го представям да не е тя.