24.3.08

She`s-all-phrenia

Имало е добри хора да ги нарисуват... Имаше я и Анна днес, а отвътре остана само слънцето... Интересно ми е как, влизайки все по-надълбоко във филма, ден след ден, несвързани сюжети и внезапни герои, тотално изчезва желанието да го пресъздаваш. Мога само да кажа, че послевкусът на тези няколко дни е сладко-тютюнев и още ме залива на малки вълнички, като спомен за мощен оргазъм.

Иначе, нови открития:
АпаптиятаThe interaction - 'Violent Silence'Пеперудата, маските, инсомнията, докосването...

4 comments:

Anonymous said...

няма! ще го пресъздаваш, колкото и кръв да ти струва.

junkpaper said...

И аз тъ убишъм!

Minerva said...

Ей, нищо-търсенето май се е превърнало в чудо-намиране. Много са интересни.
А заглавката - анкета коя най ми харесва няма ли?

Minerva said...

Ти не можеш с анкетата, аз с центроването. Май изначало вестибуларният апарат не са му вградили ЖИроскоп и при най-лекия вятър докарва морската болест.