14.3.08

расте расте расте

Разходих се много рано сутринта из Борисовата, или по-скоро сгрях инсомнията си посред една слънчева поляна, сама със задоволството, пълнотата, тютюна и бирата си. Опитах се мислено да нахвърлям някаква схема на последните 36 часа. Почувствах се като муха, кацнала на презряла къпина - наплюнчих я оттук-оттам, осъзнах, че не мога да я погълна цялата и отлетях. Нямаше смисъл, толкова беше хубаво и просто всичко наоколо. И без това все някой ден щеше да ми се сглоби катинката.
Пътьом по Евлоги отпивам компетентно от бирата и си мисля за рязане. Случайно попаднах на едно лбимо списание и на една любима тема - gay art. Купих го, разопаковах го, разфасовах го. И гък не каза. Нека му.
И си написах друга история. Даже на театъра от снощи му намерих място.

Click to see full size

1 comment:

Anonymous said...

обичам целостта на нещата.
не че не ги обичами разфасовани.
това са само 2 изречения, но мога да напиша трактат по тях и те ще са ми само теза.разбра ме леко,нали?
покрай хвалебствия за трактата, забравих какво щях да казвам,ама да де,и аз съм замесена-мислено пуснах тънка нишка до теб да си го купиш :Р