25.2.10

седмичен алманах

Ще живея при Врабеца. Вселенската се държи странно, никак й нямам доверие като започне да изпуска подобни неща на пътя пред мен. В момента съм леко разтревожена от това местене, което предстои да се случи без грам координация, пари и телефон до два дни. В събота - пейнт парти :)
Мислех си днес в офиса за бои, цветове, улици и защо с Денц никога няма да осъществим нито една от великите идеи, които ни хрумнаха през последната година, зачоплих Paint и ето какво се получи, с малко заглаждане след това у дома на Photoshop:


Miss you, копеле.


Понякога шефа много ме дразни.


И разбира се десертът, за Ева.

Ако някой с кола и два часа на разположение в неделя случайно прочете това, замисли се колко мил човек съм всъщност и реши да ми помогне с пренасянето, да не се срамува да ми се обади! *следва пърхане с мигли* :)

No comments: