8.12.08

околоПРАЗнично & Anaïs

Реших поне на студентския си празник да се занимая малко с френски език. Ето музика, ето превод, ето ти една хубава жена... бозата и танците са от тебе.



о ама че лайна и да ми ги сервира така от нищото
даже не я знам ква е
тая пачавра в бяло...
медицинска сестра ша е, заклевам се
деба със сигурност трябва да те оперират
ще се изкефя на ампутация направо
без ташаци може да си по-малко противна
оф очите ми са пълни с грим
и на всичкото отгоре вали...

и закъснявам дагоеа
тряа'се обадя да прдупредя... мааму къде ми е телефона?...
ох че съм патка!... заебах го в бара...
шибания ми късмет, на масата...
сигурно са ми го гепили
или някой пияндурник го е свил
тряа'съм в офиса след 10 минути
няма да успея заради тая пачавра...
айа!... токчето ми го няма
и вали та се засинява

няма ли една телефонна кабина
в тоя шибан лайнян квартал?!
оф супер сега пък барът е затворен
изпуснах си срещата
моля?! кво искаш бе жена?!
за пръв път ли виждаш мацка без чадър?!
що ме зяпаш така?
нямаш ли си друга работа?...
„Извинете, госпожо, но но ако не внимавате, ще ви блъснат
Качете се на тротоара, по-безопасно е...”
госпожица! аз съм госпожижа!
и глей ся изобщо кво те интересува
не е ли така, маце, а? теб кво те ебе?
в какво съм се забъркала?! да, само градушка липсваше...

кви са сега тия бели стени?...
май не мога да се движа
болката се разлииива...
едва дишам...
какво стана? какво... боли ме...
какво стана? господи как ме боли
„Здравейте, казвам се Кристина.
Аз съм сестрата, която се грижи за вас, Госпожо,
нося ви закус...”

кристина... закус...
я, май вече вали сняг...

5 comments:

go! said...

Хахаааа :) много добре. Супер добре и весело. Отлично

Рос said...

Срази ме с думи!

junkpaper said...

хехе Куче, знаех си, че за тебе е правено :p

Рос бе като се прибирах в автобуса се усетих, че можеше и по-добре да стане на места превода, ама нищо, общото настроение се разбира :)))

lautrededor said...

поезия в действие...
по-често се труди над преводите, не само на студ. празник ;)

Minerva said...

(applause)
Стрхотийка, гошпожице:)