29.1.09

"шев и кройка" by insight

[сътворено от нея с текста на мое леко несвързано писмо, смаях се какви неща е способен да сглоби един полу-непознат просто за удоволствие. благодаря за върнатия цвят!]

едрият сочен дъжд
софия
едно невероятно красиво момиче
да, о да
и колко пъти в бурята ми никнат зъбки
не я намразвам
взех решение
огромен белег на лицето
заради трамваите, ожесточените погледи и дъжда
да , не
не заздравяват
само стават полезна хубава част от теб
и *не, шибаният дъжд, това не е просто дъжд*,
кафе? каквото и да е.
а не трябваше
в крайна сметка не за това съм я обичала
някога във варна
сигурно никой не й е казвал
и аз замълчах
продължаваме гротескната си връзка с нея
белезите
като дете
имах нужда и ми беше безумно хубаво
да се върна няколко години назад
понякога така се яосвам
два часа сънувах любимата
изглеждаше притеснена
събудих се
четях
по едно време
искам да ми се говори
(това отговаря и на въпроса ти дали пиша поезия)
преди време обичах да пия кафето си на терасата
нямаше такова нещо
в един блок
към меките зелени хълмове
с овце по изгрев
и после не успях да си доспя деня
изумление
фантастика
научна повече
на поетичността на всичко
сън
за датчици, корпорации, бункери, стихии
и мънички хора,
правещи големи смислени неща
- не, . , ,
плеснах се силно по челото
ти си в благоевград
и да гледам
толкова прекрасно
а залезите от другата страна
естествено
има река и тя е красива
скромно завиждам
или никак не е скромно
струва си
но пак е на ignore от днес
февруари ще бия отбой
и ще й се отдам.

а сега на работа...

;)

2 comments:

Anonymous said...

пак заповядай :)

Светла Енчева said...

Хмда, Лейт си е ПОЕТ...