30.1.09

__________ _ _ _ _ _ _ да попищим ли?

Буркан с фасове на терасата, буркан! И как така "проблем с комуникацията". Аз да не съм радио?! Кофа ще си сложа, ако искам. На терасата, че и на двора, при таралежите. Ще се овъргалям в кал до уши по онези чукари и тъй ще ти ги поднеса, стативът на рамо и всички неща, които не умея. Що пък все на мен да ми е лесно. То баш тъй се обича, гюзелим - транзисторно. Удавих се в ултрадълги. Специална, дръжки. Туй го слушам откак се помня. Ама такива кат' мене се избиват на "Македония" за пет лева. Същите, братче! Я ги гле'й как са лъснали, ма-ми-ни. А мойта боя се изжули от дране по черупката.
Нема'се плашиш. Нали съм "нежна". Ще поритам шкафа и после тихо.
Може и така, м? Едно ще ти кажа за "хаоса" си - ровиш като в кофа, цапаш си ръчичките и деколтето и вадиш собствения си ред и мир. От кошара крепост не се прави. Да не се чудиш друг път на чернилката под думите ми.
If you don't like it just a little, well
why do you hang around
if you don't like it just a little
why do you
take it, take it, take it...

1 comment:

go! said...

о да, ооо дааа бива - македония, 5 лв, даа чудесно, черупки :)харесвам това