9.9.08

Need a man!

Сънувам, че живея в малко село в планината с хора, които са бивши върколаци, вампири, канибали etc. Моите родители също са такива, но ние със сина на комшиите сме "чисти". Тий е тъмнокос, със светлосини очи, като дядо ми.
Ако в четвъртък покажеш на възрастните блокче шоколад, те подивяват и се превръщат отново в чудовища. Затова с момчето се събираме да си го ядем тайно.
Понеже е единствената ми дружка в селото, на път съм да се влюбя в него. Докосвам шията му, брадата боцка. Той е малко стресиран от жеста ми.

Anyway, покрай този сън се замислих - трябва ми мъж!
Не за друго, ами в четвъртък ми изнасят леглото и гардероба, а дочух от хазяйката, че в мазето имало някакви мебели. Та, търсят се здравеняци (или поне ентусиасти), които биха могли да ми помогнат с покатерването на няколко шкафчета (о, да!) до асансьора. Сутрин, примерно. Замислила съм хубави неща с бледолилава боя :)

Иначе какво ново около мен - глобиха ме само 20 лева, след като открих бара на Арт Хостел и закъснях за работа час и половина :) Пфиу! Размина се леко. Друго особено вълнуващо няма, освен обичайните дневни радващи неща. Преговарям да ми сменят работното време от 23ч., стискайте палци. И днес ще кандардисвам dete да живее с мен. Дано е "ДА."

:)

7 comments:

Anonymous said...

Бе нещо се спотайват мъжете май, а? Като стане въпрос за шкафчета... ама я кажи бира и да видим. Ако ме дочакаш ше дойда аз да ги метна :)

junkpaper said...

Мани, джанъм, и жените се скатаха! Па на тебе у ръчиците нема ти устайм такоз тешку.

Minerva said...

:)
То не е до скатаване, а до време на провеждане - да беше казала четвъртък 6 часа вечерта - първа щях да се отзова:)

Greeny said...

Е, па шо бре? Я мое съм хилаво ама съм жилаво. И хоим у фитнесо... :D

Anonymous said...

ебаси!
чак днес ли ме кандардисва?от месец ми пилиш.
it's a YES.. oh let's have a baby now! :PPPPPPPPPPPP

junkpaper said...

Пхахахахахаххахха!!! ;)
Не мога, скъпа, аз съм гей...

Anonymous said...

сакън, пепел ти на езика!(наш кво трудно се чисти!)