19.9.08

Um Só Segundo

Два дни Бъроуз на свещи, Тори на weed и разговори на джин. Редичка разходка из парка и вмирисано снимане на графити. В 76 треперя цялата, драйфа ми се и си гриза кокалчетата в ням протест. Срещу себе си.
Просветлението идва с:
"A ti kakvo bi kazala za sedmica v kushta v aprilci?"
Тя има уникалното свойство да ме застрелва с подобни неща, а аз седя по турски върху миришещия на овце дюшек, усмихвам се невярващо и ми става топло, все по-топло... така заспивам. На другия ден всичко изглежда по-смислено.

2 comments:

Unknown said...

Хм, или ми се е привидяло, или днес тук имаше някакви загадъчно замотали се коментатори... Както и да е, ако наистина се запилееш по нашия край и отскочиш до Априлци, обърни внимание на Скандалото (предишното село) - там си карам ваканциите, ако имам късмет... и ваканции. Това лято даже стоях около месец.

junkpaper said...

Имаше. Но аз като една кръшна невеста бързо-бързо ги изметох.
Странно име за село. Ще се отбием, ако се стигне до там.