28.4.08

"Циииганка стаааара пуши лула..."

Лек дискомфорт при досега със светлината, тази сутрин. Отнасям се пак в мисли за морето. Ще отида отново, преди да ме е уморило с липсата си. Този път няма да стискам конвулсивно кожените криле на Алгара, докато се издигаме над плажа.
Като се върнах, цял един ден плаках и спах. Майка ми. Баща ми. Жоро. Свещички.
Когато съм сама на Пътя се влюбвам в живота си отново, все по-безумно, някога спускали ли сте се на стоп по пътя Варна-Добрич-София? Стига ми за два живота. Хидравликата на огромния ТIR омекотява трясъците на сърцето ми , отвисоко стадата овце и боричкащи се ярета приличат на капчици роса по гърба на гигантска космата зелена гъсеница, сгушена в облаците. Слушам за Сирия, Лондон, океана, как се возят 4 тона живи жаби до Париж, за внучето и отдавна починалата съпруга... От мен не се иска да говоря много, стига да давам признаци на живот от време на време. Ръцете ми горят и сърбят от острото слънце край Шумен, в голите яркожълти поля. В София влизаме като през портите на Мордор - дъжд, мрак, орки. Само за да продължа...
Боби, Шуги. Благодаря...

Ok enough. Сега имам куп неща да върша. Домуването, ученето, работата, койкогакъде. Фу!

Blue Foundation - As I Moved On

I was all alone, going for a ride
Travelling solo, off my guard
I had to follow this calling from the wild
Into the shadows
Into the shadows of my heart

I needed all my strength to
Stand up to your agenda
I said it, I said it again
I never wanna become
Stuck in your machine
I said it, I said it again

And as I moved on, thought I’d blow my mind
But as it turned out, I was wrong
I met my sorrow, saw her in the eyes
She tried my courage
She tried my courage, but left me stronger

1 comment:

Oggie Astardjiev said...

4 тона живи жаби!!!
Respect за човека!