28.10.08

Re:

Нещо хубаво, което прочетох случайно тази нощ в един форум. Защо изобщо се зарових там... ами, помага ми да разбера повече неща за хората, начините на мислене и възприемане на света, изобщо кой как се справя с проблемите си (които често смятаме за незначителни) от различна психологическа гледна точка. Не всичко e въпрос на "стягане"... И ми трябваха години да го разбера. Има нещо, наречено "психохигиена". И я забравяме, мамка му, защото сме си заврели главите в голямата житейска торба с лайна и подаръци още от самото си детство... Ровим, само за да докопаме поредния item, без да се замисляме какво става вътре в нас, къде отиват нещата, с които сме се "справили"...
Както и да е, ето едно позитивно откъсче. Надявам се да имате търпението да го прочетете до край. Аз ще продължа да търся материали по темата, ако на някой му се намират полезни книги, да пише.


"Re: Шизофрения
от Силвия Д. на Пет Авг 15, 2008 9:41 am

Здравей:-)
Поне не сме сами;-).Можем да споделяме колкото си искаме:-).
[...]
Като чета, това което пишеш за себе си струва ми се,че и при теб наступва този момент.
[...]
Съветът ми към теб е да споделяш и да не спираш да споделяш. Може с мен да споделяш аз съм насреща.Направи генерални промени в живота си в куцащите звена поне аз така се оправих. Теглих чертата. Когато търпиш прекалено дълго идва един момент в който твоето същество иска да се освободи .Просто не се съпротивлявай на желанията си. Ще ти олекне.Бъди смела. Ще се справиш дори и никой да не ти вярва. Щом трябва ще се справиш програмирани сме така да оцелеем. Представи си ,че има два бряга . Ти си на единя. Единят е по-ниско разположен от тругия. Твоят обаче приижда много вода по реката(да кажем) твоят бриаг започва да потъва. Можеш да останеш там и да проверш дали няма да те залее. Можеш да се засилиш и да се опиташ да скочиш на другия бряг, но да не ти е толкова голям отскока тогава ще цопнеш в реката и ще ти остане една възможност да плуваш към брега. Във всички случаи ще трябва да се плува само,че можеш да избереш дали да е преди да те зелее водата или след това. Моят съвет е да скочиш когато все още имаш сола за отскок. Просто ще намалиш разстоянието. Трудно е всичко,но е чудесно когато стигнеш брега и излезеш от воадата. Жив си оцелял щастлив си. После се обърни към брегът който е залят и ще видиш колко хора има там като теб, които все още се опитват да се задържат там давят се кашлят от воадата, а тук таме и някой който се вързал за дъното нарочно. Друг се опитева да го отвърже,но не става и двамата се давят. после погледни към брегът на който си ти и ще видиш колко много хора има там. Те не говорят много. Изглеждат замислени и толкова спокойни и щастливи. Сами си пречим да сме щастливи и успешни;),когато вървим срещу себе си, ограничаваме се, замагляваме инстинктите си, а те са истинските;) това сме ние......Силвия Д.

Мнения: 5
Регистриран на: Вто Юли 29, 2008 7:35 am"

P.S. Не съм редактирала по никакъв начин мнението (освен съкращенията, където описва лични неща), надявам се това не е от значение в случая.

No comments: