21.6.08

Mood Image


Това е Влатко Стефановски, виртуозен македонски китарист. "Йовано, Йованке", която има свойството да ме разплаква, по-често от радост.
Няма да се правя на Google, само ви пускам мухата :) Ако някой все още не е запознат с него (понеже аз винаги откривам топлата вода, знам-знам), има доста неща в датата.
Днес го слушах на Попа, смирено чакайки Ирен да ме сполети.
Изобщо, много хубав ден. Започна с нощна смяна и подстригване за 5 лв, продължи с Надя в Южен парк и стари градски песни ("Арс Музика Шумен", обожавам тези младежи! И лели!), хващане на 3 тотално погрешни автобуса в няколко посоки, инсомния до онова прекрасно състояние, в което си представям как моят ангел-хранител денси по покривите на колите и ми става безумно смешно на публични места, мАртин пътьом, кафе за 30 стотинки, Ирен в "Лодки" и разцепваща музика, мента с кола и бившите ми съквартиранти, пой насред улицата и пак нощна смяна. Амин.



















P.S. И цигани имаше днес. Душата ми е пълна, като да е работила в цех за торти 10 години!

No comments: